هیلی زوج انتخاباتی احتمالی ترامپ حماس: مذاکرات به بن‌بست رسید رایزنی های فرمانده ارتش آمریکا در منطقه با عربستان درباره غزه حماس: اسرائیل بر تداوم نسل‌کشی اصرار دارد | آمریکا مسئول جنایات است ماکرون به اروپا آماده باش داد سقوط بالگرد آپاچی ارتش آمریکا در کانزاس | ۲ نظامی زخمی شدند شمار کشته‌شدگان بمب‌گذاری در جمهوری کنگو به ۳۵ نفر افزایش یافت کنعانی: اسرائیل در منزوی‌ترین شرایط تاریخی خود به سر می‌برد واکنش حماس به ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی به شمال غزه سازماندهی مجدد نیرو‌های حماس در غزه یک اسیر صهیونیست دیگر بر اثر حملات اسرائیل کشته شد بایدن این بار ترامپ را به سخره گرفت حمله موشکی و خمپاره‌ای مقاومت به نظامیان صهیونیست در «کرم ابوسالم» هشدار حماس درباره سیطره رژیم صهیونیستی بر گذرگاه رفح | فاجعه انسانی روی خواهد داد نبرد‌های سنگین در خارکیف | روسیه از کنترل ۵ روستا در مناطق مرزی خبر داد خروج شرکت انگلیسی از پروژه نیوم عربستان به دلیل نقض حقوق بشر و سرکوب قبایل بومی معاون‌اول قوه‌قضائیه: از ابداع الگو‌های نوین حقوقی در استان حمایت می‌کنیم رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: اجرای سند تحول قوه‌قضائیه باجدیت در این استان پیگیری خواهد شد با پنج منتخب مردم مشهدوکلات در مجلس دوازدهم آشنا شوید حسنعلی اخلاقی‌امیری، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، کیست؟ + بیوگرافی
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: مهمترین صحنه حضور مردمی در عرصه سیاسی، انتخابات ۱۱ اسفند است + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۳۳۹۱
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
استاندار خراسان رضوی: مهمترین صحنه حضور مردمی در عرصه سیاسی، انتخابات ۱۱ اسفند است + فیلم
استاندار خراسان رضوی گفت: مهمترین صحنه حضور مردمی در عرصه سیاسی انتخابات ۱۱ اسفند است، به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی که نمایندگان مردم برای قانون گذاری انتخاب می‌شوند.

یعقوبعلی نظری در حاشیه برگزاری مانور انتخاباتی در ستاد انتخاباتی مشهد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در خصوص برگزاری مانور انتخابات ۱۴۰۲ مجلس در خراسان رضوی، اظهار کرد: مهمترین صحنه حضور مردمی در عرصه سیاسی انتخابات است به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی که نمایندگان مردم برای قانون گذاری انتخاب می‌شوند. بدیهی است که برابر قوانین موجود، دستگاه‌های اجرایی در لایه‌های مختلف این امکان را باید برای مردم فراهم کند البته برابر آیین نامه‌ها هرچقدر بیشتر با حضور خود مردم و نقشی که در اجرا مردم لازم است داشته باشند.

وی افزود: در سراسر خراسان رضوی و در حوزه‌های ۱۲ گانه ما باتوجه به رصد‌های مستمر و جلسات پی‌در‌پی که داریم همه چیز آماده است، اما برای اطمینان از همه آن برنامه‌ریزی‌ها و تدارکاتی که در نظر گرفته شده رزمایش‌ها یا مانور‌هایی لازم است که به صورت جامع و جمعی چک شود که آیا همه آن برنامه‌ها و مولفه‌ها در ارتباط با یکدیگر و اصل وجود آن‌ها وجود دارد یا خللی در آن‌ها به وجود نیامده است؟ این مانور‌ها برای این هدف اجرا می‌شود.

استاندار خراسان رضوی رضوی ادامه گفت: امروز از ستاد انتخاباتی مشهد بازدید کردیم که از اینجا این عرصه مهم سیاسی در روز ۱۱ اسفند مدیریت خواهد شد. در لحظه هر اتفاق یا خبر یا نارسایی که ممکن است رخ دهد، اینجا مطلع شده، تصمیم گیری و جبران می‌کنند یا اینکه از وضعیت مطمئن می‌شوند که همه چیز در مسیر تنظیم شده خود پیش خواهد رفت.

نظری در خصوص برگزاری مانور‌های انتخاباتی طی هفته آینده، عنوان کرد: طی هفته آینده ممکن است مانور‌های دیگری برای اطمینان بیشتر در همه حوزه‌های انتخابیه برگزار شود و در نهایتِ آمادگی، مسئولین مربوطه این عملیات سیاسی را آغاز خواهند کرد.

وی در خصوص ممهور کردن شناسنامه در روز انتخابات، بیان کرد: نیاز به ممهور کردن شناسنامه نیست و دستگاه‌های تشخیص هویت در شعب مستقر هستند، توسط این دستگاه‌ها هویت افراد مشخص و می‌توانند در ادامه فرایند اخذ رای قرار بگیرند. ۵ مدارک هویتی برای شرکت در انتخابات معتبر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->